هتل ها ویتنام در هانوی
نوشته شده توسط : Do Tung

مارس Loi به هتل در ین PHU، کوانگ AN، تی هو واقع شده است. این یکی از عکس های عروسی مکان زیبا بسیاری از زوج مورد علاقه را به انجام عروسی مکان عکاسی است. با یک فضای بزرگ و بسیاری از درختان و ابتکار و خلاقیت های معماری، داخل ساختمان، مارس Loi به هتل است که نه تنها جذب گردشگران بسیاری با ویزا، همچنین به عنوان Vietnam visa on arrival شناخته شده است، به پاداش غذاهای خوشمزه، تجربه امکانات داخل هتل بلکه به خود و خانواده خود را از لحظات زیبای زندگی خود را نجات دهد.

مارس Loi به هتل هتل استاندارد بین المللی چهار ستاره، با 175 اتاق است. از هتل که مشرف وستلیک پانوراما بزرگ و یا در فضای سرسبز باغ بزرگ در سایت با درختان سبز غوطه ور، گل از همه رنگ، و یا گلدان گیاه هرس شکل صحنه.

 مارس Loi به هتل همچنین دارای چند اتاق بزرگ با ظرفیت های مختلف، دیدار با بسیاری از الزامات مشتری می باشد. اتاق ملاقات با صفحه نمایش، وضوح پروژکتور تیز عمده، اینترنت با سرعت بالا، WiFi و کنفرانس سیستم پاسخ مجهز شده است.
 رستوران مارس لوی با یک سبک طراحی مدرن، به آرامی اما همچنین بسیار لوکس، نفیس و هنری. با استفاده از غذاهای خوشمزه به زیبایی با پالایش مکانی و قیمت مناسب تزئین، رستوران Larosa ترین انتخاب ایده آل برای مهمانان به اشتراک گذاشتن لحظات از گرما در قلب شلوغی هانوی .





:: برچسب‌ها: vietnam, visa ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: