نوشته شده توسط : Do Tung

مارس Loi به هتل در ین PHU، کوانگ AN، تی هو واقع شده است. این یکی از عکس های عروسی مکان زیبا بسیاری از زوج مورد علاقه را به انجام عروسی مکان عکاسی است. با یک فضای بزرگ و بسیاری از درختان و ابتکار و خلاقیت های معماری، داخل ساختمان، مارس Loi به هتل است که نه تنها جذب گردشگران بسیاری با ویزا، همچنین به عنوان Vietnam visa on arrival شناخته شده است، به پاداش غذاهای خوشمزه، تجربه امکانات داخل هتل بلکه به خود و خانواده خود را از لحظات زیبای زندگی خود را نجات دهد.

مارس Loi به هتل هتل استاندارد بین المللی چهار ستاره، با 175 اتاق است. از هتل که مشرف وستلیک پانوراما بزرگ و یا در فضای سرسبز باغ بزرگ در سایت با درختان سبز غوطه ور، گل از همه رنگ، و یا گلدان گیاه هرس شکل صحنه.

 مارس Loi به هتل همچنین دارای چند اتاق بزرگ با ظرفیت های مختلف، دیدار با بسیاری از الزامات مشتری می باشد. اتاق ملاقات با صفحه نمایش، وضوح پروژکتور تیز عمده، اینترنت با سرعت بالا، WiFi و کنفرانس سیستم پاسخ مجهز شده است.
 رستوران مارس لوی با یک سبک طراحی مدرن، به آرامی اما همچنین بسیار لوکس، نفیس و هنری. با استفاده از غذاهای خوشمزه به زیبایی با پالایش مکانی و قیمت مناسب تزئین، رستوران Larosa ترین انتخاب ایده آل برای مهمانان به اشتراک گذاشتن لحظات از گرما در قلب شلوغی هانوی .



:: برچسب‌ها: vietnam, visa ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Do Tung

بالا تیم: یک نکته سازمان پایگاه های غار یکدیگر. Shop یک 1.9 متر سنگ بالا گنبد، 4M گسترده ای، از طریق درب است که گسترش غار به صورت 12m بالابر طاقچه عمیق است. به خصوص در غار با حرم بودا، ابراز روح دین، مذهب از ارتش و مردم ما است.

غار قطع مای دین شمال غربی کوه، در ارتفاع 254m قرار است رستوران مای مای واقع در کنار جریان شفاف خر و پف می شب و روز، مناسب برای سربازان ما عمر طولانی است. دوره علیه فرانسه، آمریکا، در کنار قطع مای همچنین مقدار زیادی از معابد معبد خود چیانگ به عنوان شش TRONG تین معبد رنگ سرعت، ... اردوگاه های افسران و سربازان نیز ساختمان واقع در زیر درختان در اینجا. Vung تاو - قبل از کمپین تت (1968)، منطقه قطع مای تمرکز نیروهای انقلابی فعالیت با ریا است. اما دشمن و سپس، بعد از سال 1968، پایه کشف شد، آنها تقریبا تمام نابودی این منطقه را بمباران کردند، معابد اطراف آن از جمله بقایای تنها راه باقی مانده از ابهام. در حال حاضر دن مای، شما را به بمب زوزه وجود علف های عمیق انبوه رشد اما خشونت آن را پنهان نمی بینم.

چوآ TRONG غار: در راه به پایه بان ریه، شهر راه اندازی افسران در غار وات TRONG متوقف خواهد شد. از ویژگی های خاص از معبد غار غار TRONG یک استراحت بزرگ برای هر دو بالا و پایین با غار دو سوله دو راه را به پایین کوه کرکس مخفی امن است. کوچه منتهی به 2m بالا، 3.5 متر عرض، 4.2 متر طول. خوردن پایین مخفیگاه کوه 4M گسترده، 6M طولانی است.

به گزارش بان کی مون ریه: واقع در دره سبز کاخ arrowroot آبی کوه، پایگاه بان ریه در ارتفاع 250M در بین سالهای 1961 تا 1967 فعالیت اصلی این کمیته بازاریابی و تیم بازاریابی در با ریا هستند. در حال حاضر، که در آن خانه های چوبی از ارتش دیگر دست نخورده، اما باقی مانده دو بمب پناهگاه، بمب.

به موجب دیو لینه: آخرین سال های جنگ علیه آمریکا، کمیته با ریا عمدتا در پایگاه دیو لینه بتکده، شمال غرب کوه کاخ در 160M ارتفاع بسته است. در آن زمان، که در آن تیم ایجاد برگ بسیاری از ساده به کار، در سراسر سیستم آموزش متصل ترانشه، پناهگاه بمب، عملیات های مخفیانه که تعقیب دشمن. در حال حاضر خانه ها، ترانشه دیگر بودند، به عنوان تنها بقایای باقی مانده از کف، 3 طبقه برج بتکده بالا ساخته شده است سیمان.

کاخ کوه طبق شواهد گسترده برای سال مبارزه سخت است، با وجود سختی ها، محرومیت از ارتش و مردم ما، در حالی که نشان شجاعت، شجاع، با استعداد و حیله گری از ارتش و مردم استان با ریا منجر استعمارگران فرانسوی و امپریالیستهای آمریکا نیز متمایل اند عقب نشینی تحقیرآمیز. نه تنها این، کاخ کوه طبق یک آینه است، سند واقعی است که از اهمیت زیادی در روند آموزش و پرورش نسل های آینده. از سوی دیگر، باقی مانده از ساختمان ها، ترانشه، معابد به عنوان جاذبه های توریستی بازدید آمده است.

Source: www.hotels-in-vietnam.com



:: برچسب‌ها: vietnam ,
:: بازدید از این مطلب : 5122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد